Anda ada soalan? Dapatkan jawapan di bawah atau hubungi kami untuk mendapatkan bantuan
Ya. Kami adalah salah satu pemegang lesen eMoney yang diluluskan oleh BNM dan disenaraikan di laman web BNM di sini: https://www.bnm.gov.my/non-bank-e-money-issuers
eWallet TrueMoney menyediakan pelbagai perkhidmatan menarik yang memudahkan hidup anda:
Anda boleh memuat turun Aplikasi eWallet TrueMoney di Google Playstore dan Apple App Store.
Tahniah! Anda akan dibawa ke skrin utama eWallet TrueMoney dan anda boleh mula menggunakan perkhidmatan eWallet TrueMoney.
eKYC bermaksud elektronik Kenali Pelanggan Anda yang membantu untuk mewujudkan identiti pelanggan.
Dengan melaksanakan eKYC, anda boleh menikmati fungsi penuh eWallet TrueMoney (iaitu pemindahan dana) dengan had dompet yang lebih tinggi (RM10,000)
Peringatan:
Jangan kongsi OTP dan PIN anda untuk tujuan keselamatan.
Simpan maklumat anda untuk memastikan akaun eWallet TrueMoney anda selamat.
Untuk sebarang bantahan, sila hubungi pusat perkhidmatan pelanggan kami di [email protected] Jika anda tidak berpuas hati dengan servis kami, sila kemukakan bantahan anda kepada Ombudsman untuk Perkhidmatan Kewangan (OFS) dalam tempoh enam bulan dari tarikh keputusan kami. Prosedur untuk mengemukakan bantahan dengan OFS disediakan dalam risalah yang dilampirkan mengenai “Penyelesaian Bantahan Kewangan“.
Dapatkan informasi lebih lanjut tentang promosi terkini dan tawaran hangat kami.
Alamat Perniagaan :
True Money Malaysia Sdn. Bhd.
Unit L4-01, Level 4, Wisma Tune, No. 19, Lorong Dungun, Off Jalan Dungun, 50490 Kuala Lumpur.
E-mel Perkhidmatan Pelanggan :
[email protected]
Sembang dengan ejen Khidmat Pelanggan kami yang mesra via Live Chat :
Klik ikon Sembang warna jingga di sebelah bawah kanan skrin anda untuk mula bersembang!
Waktu Operasi: Isnin hingga Ahad, 10 pagi hingga 7 malam, termasuk Cuti Umum.
© True Money Malaysia Sdn. Bhd. Hak Cipta Terpelihara